امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
با اس بازاریابی ام اصول

اصول بازاریابی با اس ام اس
#1
بازاریابی و توسعه کسب و کار شما با تبلیغات پیامکی بهترین انتخاب شما برای امروزه خواهد بود , دلیل بسیار ساده ای ام دارد ! همه ۸۰ میلیون ایرانی تقریبا یک تا دو گوشی در دست دارند که هنوز هم باتوجه به رشد شبکه های اجتماعی اس ام اس یکی از مواردی است که طبق آمار و تحقیقات در لیست نگاه اول صاحب گوشی است . خب پس این فرصت طلایی برای دیده شدن شما هنوز وجود دارد پس شما هنوز هم می توانید روی پتانسیل قوی ابزار بازاریابی و معرفی خدمات و محصول خود از طریق ارسال پیامک حساب جدی باز کنید , اما طبق روال تمام رشته های حرفه ای تبلیغات نوین ارسال پیامک تبلیغاتی باید با اصول و رعایت نکاتی همراه باشد که بارها تجربه شده و شکست ها و موفقیت های آن بار ها به اثبات رسیده است برخی از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید رو با هم مرور می کنیم .
اول : بانک شماره موبایل معتبر و به روز نیاز دارید
خب اولین سوال برای شما باید این باشد که به چه شماره موبایلی پیامک تبلیغاتی باید ارسال کنم ؟  این شماره ها را از کجا پیدا کنم و از اصالت کیفیت اطلاعات آن اطمینان داشته باشم ؟
اغلب سامانه های پیامکی ارائه دهنده خدمات در صورت داشتن نماینده گی اصلی از مخابرات و اپراتور این بانک های اطلاعاتی را به روز و قوی در اختیار دارند که شما می توانید روی آن حساب کنید
ولی همیشه سعی کنید خودتان یک بانک اطلاعاتی از کاربران و مشتری ها به مرور زمان تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که در طولانی مدت مهمترین گنج بازاریابی شما و ارتباط با مشتری هایتان خواهد بود

دوم : بدانید چه زمانی و از چه بابتی پیامک ارسال می کنید
بسیار غلط است که بابت هر مناسبت تبریک و تسلیت و غیره مدام مزاحم مشتری تان شوید هر کاری اندازه ای دارد ! تبریک یک تولد و عید نوزور با پیامک کافیست بیشتر تمرکز خودتون رو بگذارید روی یک پیشنهاد تجاری و یا تخفیف قوی فرصت دهید تا مشتری شما با پیامکی که ارسال می کنید واقعا غافلگیر شود . انواع تخفیف ها لیست قیمت جدید و یاد آوری یک شانس معامله جدید و سود آورتر با پیامک ضمن حفظ اسم برند تجاری شما در حافظه مشتری تان فرصت دیده شدن مجدد را به مشتری که شما را فراموش کرده می دهد ضمن اینکه تمام پیامک های که به کاربران در زمان های مشخص ارسال می کنید باید منظم , به اندازه  , واقعی , بدون اغراق و اصولی باشد .
 
سوم : متن اس ام اس شما بسیار مهم است
حتما از یک فردا یا شرکت با تجربه در حوزه ارسال پیامک انبوه که به این موضوع مسلط است کمک بگیرید چند کلمه اول متن پیامک تبلیغاتی شما بسیار مهم و حائز اهمیت است یک متن اشتباه می تواند تمام هزینه های شما را از بین ببرد
نمونه برخی اشتباهات در متن اس ام اس بازاریابی :
– طولانی بودن متن
– نداشتن پیشنهاد مهم
– توضیحات بی ربط
– اصرار بیش از حد در معرفی
– نبود انگیزه برای تماس مشتری
– لینک داخل متن پیامک که باز نشود
در تنظیم متن پیامک تبلیغاتی حتما از مشاور با تجربه کمک بگیرید
 

چهار : بودجه شما بسیار مهم است
برخی موارد از اینکه دیده می شود کاربر ارسال کننده پیامک تبلیغاتی قصد دارد هزینه خرید یک نهار را صرف بودجه و کمپین تبلغاتی پیامکی خود کند بسیار خنده آور باعث تعجب است !
چطور ممکن است با حدود دو هزار ارسال پیامک منتظر تحول و انقلاب جدی در رشد توسعه کسب و کار خود باشید ؟!
اصلا پیامک تبلیغاتی ارزان است چون می توان به تعداد زیادی فرستاده شود  و شک نکنید از این تعداد زیاد بسیاری به کسب و کار شما نیاز ندارند و شما به زور هرگز نمی توانید یخچال را به اسکیمو بفروشید .
پس باید اینقدر حجم ارسال پیامک های شما بالا باشد که یخچال شما به یکی از اسکیمو هایی که تازگی قصد مسافرت به جنوب دارد فروخته شود .
 
ادامه دارد…..
منبع : https://www.saharsms.com
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

تهران پاتوق

انجمن تهران پاتوق

تهران پاتوق,انجمن,تالار گفتگو,پرسش و پاسخ کامپیوتری,سوالات کامپیوتری,پاسخ به سوالات کامپیوتری,انجمن کامپیوتر,انجمن اینترنت,انجمن موبایل,انجمن نرم افزار,انجمن سخت افزار,انجمن علمی,انجمن موسیقی,انجمن فیلم

تهران پاتوق,انجمن تخصصی كامپیوتر ، مكانی برای بحث و تبادل نظر با هزاران كاربر فارسی زبان

عکس,جدید95,جدید96,فیلم جدید,شهاب حسینی,جدید2016,محرم

تهران پاتوق, روم تهران پاتوق,اخبار موبایل,تالار گفتمان,شبکه اجتماعی.انجمن تهران پاتوق

https://coinpot.co/mine/dogecoin/?ref=E6D01D1F41AC