کلمات کلیدی
نویسنده: sara75 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 98
تحلیل و طراحی الگوی وفاداری مشتریان
[align=justify][b]در بازارهای پیچیده رقابتی کنونی، ایجاد وفاداری در مشتریان یک گرایش گسترده در سطح جهانی است. وفاداری مشتریان نه فقط یک برنامه ، بلکه یک استراتژیک تجاری و طرز تفکری است که باید از طریق یک سازمان مدنظر قرار گیرد. در واقع وفاداری مشتریان، به معنی کاهش دادن حالت­های تدافعی مشتریان و افزایش سهم مشتریان است. در بازارهای رقابتی امروز، برای موفقیت در تجارت و کسب و کار، حفظ مشتری امری حیاتی است. طبق بررسی های انجام شده غالبا نگهداری مشتریان فعلی ساده­تر و کم هزینه­تر از جلب مشتریان جدید

تهران پاتوق

انجمن تهران پاتوق

تهران پاتوق,انجمن,تالار گفتگو,پرسش و پاسخ کامپیوتری,سوالات کامپیوتری,پاسخ به سوالات کامپیوتری,انجمن کامپیوتر,انجمن اینترنت,انجمن موبایل,انجمن نرم افزار,انجمن سخت افزار,انجمن علمی,انجمن موسیقی,انجمن فیلم

تهران پاتوق,انجمن تخصصی كامپیوتر ، مكانی برای بحث و تبادل نظر با هزاران كاربر فارسی زبان

عکس,جدید95,جدید96,فیلم جدید,شهاب حسینی,جدید2016,محرم

تهران پاتوق, روم تهران پاتوق,اخبار موبایل,تالار گفتمان,شبکه اجتماعی.انجمن تهران پاتوق

https://coinpot.co/mine/dogecoin/?ref=E6D01D1F41AC