کلمات کلیدی
نویسنده: JensenBreck - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 35
What's the best way to paint a tile grid?
Hi,

I have a triple-layered grid system (3 2D byte arrays, e.g byte[][]), and I'm currently drawing it by running through the bytes in the array, grabbing the GridBlock object linked to the ID (the byte in the array), then getting the BufferedImage within that GridBlock object, and using Graphics.drawImage() to draw it in the grid. The issue is that drawing hundreds of BufferedImages can cause some major frame drops. Does anyone know a decent alternative, or an improvement I could make?


تهران پاتوق

انجمن تهران پاتوق

تهران پاتوق,انجمن,تالار گفتگو,پرسش و پاسخ کامپیوتری,سوالات کامپیوتری,پاسخ به سوالات کامپیوتری,انجمن کامپیوتر,انجمن اینترنت,انجمن موبایل,انجمن نرم افزار,انجمن سخت افزار,انجمن علمی,انجمن موسیقی,انجمن فیلم

تهران پاتوق,انجمن تخصصی كامپیوتر ، مكانی برای بحث و تبادل نظر با هزاران كاربر فارسی زبان

عکس,جدید95,جدید96,فیلم جدید,شهاب حسینی,جدید2016,محرم

تهران پاتوق, روم تهران پاتوق,اخبار موبایل,تالار گفتمان,شبکه اجتماعی.انجمن تهران پاتوق

https://coinpot.co/mine/dogecoin/?ref=E6D01D1F41AC